معرفی گوشی galaxy A52 

گوشی سامسونگ گلکسی A52 به عنوان جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ وارد بازار ایران شده است.این گوشی در مدت کم، به یکی از پرطرفدارترین گوشی های سامسونگ تبدیل شده است.در این مطلب از نمایندگی سامسونگ با ویژگی های گوشی سامسونگ گلکسی a52 آشنا می شویم و خواهیم فهمید که چرا گوشی سامسونگ A52 طرفداران بسیاری پیدا کرده است؟

شما می توانید جهت آشنایی با این محصول، ویدیو معرفی galaxy A52 سامسونگ را در آپارات نمایندگی سامسونگ مشاهده نمایید.

مشخصات  کلی گوشی galaxy a52

. حافظه داخلی: 256 گیگابایت 

. شبکه های ارتباطی: 4G,3G,2G 

. دوربین پشت گوشی:4 ماژول دوربین

. مقدار رم : 8 گیگابایت

. رزولوشن عکس: 64 مگاپیکسل 

. تعداد سیم کارت: 2

. اندازه : 6.5 

. ویژگی های خاص: مجهز به حسگر اثرانگشت،مناسب عکاسی سلفی،مقاوم در برابر آب

مشخصات گوشی galaxy A52

مقاوم در برابر آب

می توان گفت مهم ترین ویژگی گوشی سامسونگ گلکسی A52،مقاوم بودن آن در عمق حداکثر یک متر آب و زمان 30 دقیقه می باشد که نشان دهنده ی ایمن بودن در برابر فشار کم آب است. فشار زیاد آب احتمال آسیب رساندن به دستگاه را به همراه دارد.

طراحی گلکسی A52

دوربین گلکسی a52 به گونه ای جاسازی شده است که ظاهری یک دست به گوشی سامسونگ شما می دهد.هر 4 دوربین قاب پشتی و فلش LED  در a52 بر روی صفحه ای مشکی یا سفید قرار گرفته اند.

قاب جلویی گوشی گلکسی a52 از یک نمایشگر یزرگ تشکیل شده است که می تواند به راحتی جزئیات فیلم و بازی ها را به شما نشان دهد .در گوشی گلکسی a52، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در داخل یک حفره قرار گرفته است.

در galaxy a52 از LED برای نشان دادن نوتیفیکیشن استفاده نشده است اما از قابلیت always on بهره می برد.

دوربین galaxy A52

با دوربین گلکسی A52 از عکس ها و ویدیو های بی کیفیت خداحافظی کنید.ویژگی OIS سامسونگ galaxy A52 تصویر را ثابت نگه میدارد و حتی در نور کم نیز تصاویر حیرت انگیزی را برای شما ثبت می کند بنابراین شما می توانید در محیط های تاریک نیز نور را به خوبی برای ثبت عکس های خود تنظیم کنید.

گوشی گلکسی A52 شامل یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با زاویه 123 درجه می باشد که این دوربین شباهت زیادی به چشم انسان دارد و چشم انداز وسیع تری را برای صحنه های مورد نظرتان خلق می کند.

شما می توانید با دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی گوشی A52 جزئیات تصویر را به خوبی ثبت کنید.

دیگر نگران لرزش دست خود هنگام عکس گرفتن نباشید . ویژگی SUPER STEADY در گوشی سامسونگ A52 ویدیو و عکس های بدون لرزشی را برای شما ثبت می کند.

دوربین عمق 5MP گوشی گلکسی A52، عمق میدان دید را در عکس های شما تنظیم می کند.به این ترتیب می توانید عکس های پرتره ی با کیفیتی را برای خود ثبت کنید.

با افکت بوکه در سلفی های خود پس زمینه را محو کنید.

باتری گوشی A52

در این گوشی از باتری 4500 میلی آمپر استفاده شده است که از کیفیت و طول عمر بیشتر برخوردار است.از طرفی با سوپر فست شارژ 25 واتی (که به صورت جداگانه به فروش می رسد) گوشی A52 به سرعت شارژ می شود.

سخت افزار گلکسی a52 

با پردازنده هشت هسته ای پیشرفته به همراه 6.8 گیگابایت رم گوشی A52 عملکردی قوی داشته باشید.با حافظه ی داخلی 128/256 گیگابایت دیگه نیازی به حذف هیچ فایلی نیست . با استفاده از کارت MICR SD می توانید تا یک ترابایت حافظه گوشی خود را ارتقا دهید.

اسپیکر قدرتمند سامسونگ A52

دو اسپیکر در بالا و پایین گوشی A52 وجود دارد.با این دو اسپیکر می توانید بدون هدفون نیز صدای استریو را تجربه کنید.با گوشی GALAXY A52 صدای سینماتیک را تجربه کنید.

 گوشی سامسونگ خود را انتخاب کرده و با اطمینان از سایت نمایندگی سامسونگ خرید نمایید.نمایندگی رسمی سامسونگ با 3 شعبه در تهران در خدمت شما عزیزان می باشد.شما می توانید محصولات سامسونگ مورد علاقه خود را نقد و یا اقساط به صورت حضوری و یا آنلاین از ما خریداری نمایید.

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوت

+حافظه 256 گیگابایت

+کیفیت  دوربین

+باطری

+دوربین سلفی 

نقاط ضعف 

_نداشتن هندزفیری

_نداشتن شارژر 25 وات

 

منبع

allsamsung.ir

digikala