تنظیمات گوشی گلکسی A51

گلکسی A51،به عنوان یکی از پر فروش ترین گوشی سامسونگ شناخته شده است.از ویژگی مهم این گوشی میان رده،دوربین و امکانات آن می باشد.

در این مقاله از نمایندگی سامسونگ قصد داریم به تنظیمات گوشی گلکسی A51 و ترفند های عکاسی با آن بپردازیم.

با باز کردن برنامه دوربین گوشی گلکسی a51 می توانید چندین منو را مشاهده کنید.آخرین آپشن این گزینه ها مربوط به گزینه more می شود که امکانات متنوعی را در برمی گیرد و با استفاده از آن می توانید عکس ها و ویدیو های خارق العاده ای را ثبت و ضبط کنید.

اگر شما عزیزان به دنبال خرید یک گوشی خوب با قیمت مناسب هستید می توانید مقاله بهترین گوشی سامسونگ 2021 با قیمت مناسب را مطالعه کرده و گوشی مورد نظر خو را انتخاب نمایید. 

هایپرلپس

هایپرلپس با تایم لپس تفاوت چندانی ندارد.شما می توانید با استفاده از هایپرلپس فیلم های فوق سریعی بگیرید به این منظور کافیست گوشی موبایل خود را در جایی ثابت قرار دهید و فیلم برداری خو را آغاز کنید.ویدیو های هایپرلپس در شبکه های اجتماعی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

اسلوموشن

اسلوموشن دقیقا برعکس هایپرلپس است.این گزینه ویدیوهای شمارا آروم و با سرعت بسیار آهسته ضبط می کند.

پرتره

یکی دیگر از قابلیت های بکار رفنه در گوشی A51 حالت پرتره می باشد.یکی از نکات مهمی که در هنگام عکاسی باید به آن توجه داشته باشید این است که باید حداکثر یک تا یک و نیم متر از سوژه فاصله داشته باشید.بعد از آن می توانید روی سوژه ضربه بزنید بعد از انجام این عملیات دوربین گوشی سوژه را شناسایی کرده و یک عکس پرتره ی حرفه ای برای شما ثبت می کند.

حالت غذا

با استفاده از حالت food در دوربین گلکسی A51 از غذای خود عکس بگیرید و آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

پانوراما

این حالت به شما اجازه می دهد تا یک فضای 360 درجه ای را در یک عکس با تمام جزئیات به نمایش بگذارید.پانوراما به عنوان یکی از پرطرفدار ترین حالت های دوربین تلقی می شود.

فوکوس

از تنظیمات مهم دیگر دوربین گوشی ای 51، به فوکوس مربوط می شود.فوکوس در عکاسی ماکرو به شدت حائز اهمیت می باشد.برای عکاسی از سوژه های نزدیک از دوربین ماکرو گوشی سامسونگ استفاده می شود.به این ترتیب در ابتدا باید یک سوژه ی کوچک انتخاب کنیم و در فاصله ی نزدیک با ضربه زدت بر روس سوژه می توانیم فوکوس بهتری داشته باشیم و عکس زیبایی را به ثبت برسانیم.برای اینکه عکس های شما جذاب تر به نظر برسد می توانید از گزینه ای که شبیه به چوب دستی است استفاده کنید و با افکت های موجود در این گزینه به عکس های خود جلوه ای ویژه بدهید.

 

گزینه زاویه باز برای سلفی های گروهی

یکی از مشکلاتی که در سلفی گرفتن گروهی با آن مواجه شده اید این است که  معمولا همه ی افراد در سلفی جا نمی شوند.در این حالت گزینه زاویه باز برای سلفی گروهی می تواند به شما کمک کند تا این مشکل را حل کنید به این ترتیب با انتخاب این گزینه و فعال کردن آن به صورت خودکار سلفی های گروهی  با زاویه گسترده تری بگیرید.

 

منبع:

allsamsung.ir