در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از محصولات سامسونگ، ماشین ظرفشویی 12 نفره مدل D152 بپردازیم.

مشخصات ماشین ظرفشویی 12 نفره سامسونگ
 

سازگار با محیط زیست و با راندمان انرژی بالا

مصرف انرژی و قابلیت شست و شو و خشک کردن آن بی نظیر است.این بدان خاطر است که ما در سامسونگ می دانیم که شستن بهتر ظرف ها متکی به استفاده بیشتر از آب و یا طولانی تر کردن مدت برنامه نیست.طراحی که فقط با استفاده از 13 لیتر آب،ظروف را بهتر می شوید.

تمیز کردن عالی با پلاس زون 

با پلاس زون ماشین ظرفشویی D152 می توانید مدت زمان آبکشی و خشک کردن را به دلخواه افزایش دهید تا تمیزترین ظروف ممکن را بدست آورید.

تمیزی از تمام زاویه ها

ماشین ظرفشویی D152 سامسونگ مجهز به یک جت 6 جهته قوی می باشد که می تواند بشقاب ها، قابلمه ها، ماهیتابه ها و نقره جات شما را به دقت بشوید.

ظروف بزرگ شما را نیز به خوبی می شوید

قابلیت تنظیم سریع و آسان ارتفاع، شستن تمام ظروف و بخصوص ظروف بسیار بزرگ بزرگ را ساده می سازد.در واقع ظرف شویی d152 با قفسه فوقانی زاویه متغیر خود که 2 اینچ به بالا و پایین قابل تنظیم است می تواند همه اندازه ها را پذیرا باشد.

سیستم نوآورانه 4 لایه نگرانی ها را می زداید

ظرفشوی 152 دی برخلاف سایر ماشین ظرفشویی که فقط به فیلترهای 3 مرحله ای مجهز هستند، مجهز به یک سیستم 4 لایه است تا تمام ذرات ناخواسته مواد غذایی را فیلتر کند.شما زمان کمتری را صرف دوباره شستن خواهید کرد چون که ذرات مواد غذایی با این ماشین ظرفشویی روی ظروف باقی نخواهند ماند.

ماشین ظرفشویی کم صدا تامین کننده آرامش شما

 تمامی اجزا و قطعات ظرفشویی 152 دی طوری طراحی شده تا کم صدا ترین شست و شوی ممکن را انجام دهد .

شست و شوی مختلف برای ظروف مختلف

سامسونگ سیستمی را ابداع کرده که گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد.با استفاده از این گزینه ها می توانید تمامی ظروف خود را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید.

با گزینه  اقتصادی در هزینه های انرژی صرفه جویی کنید

ماشین ظرفشویی 152 دی سامسونگ کار شست و جو را در دمای پایین تری انجام می دهد تا مصرف برق کاهش داده شود و همچنین میزان آب مصرفی آن ها در هر جایگاه قرار دادن ظروف پایین تر می باشد.