بهترین گوشی ضد آب سامسونگ چیست؟

آیا گوشی گلکسی s21 سامسونگ ضد آب است؟

آیا گوشی های سری نوت سامسونگ ضد آب هستند؟

همه ی ما به دنبال خرید یک گوشی با بهترین کیفیت و بیشترین امکانات هستیم.یکی از ویژگی هایی که از نظر اکثر کاربران مهم است، مقاومت در برابر نفوذ آب است. با توجه به سوالات پر تکرار کاربران گوشی سامسونگ تصمیم گرفتم تا در این مطلب به معرفی گوشی های ضد آب سامسونگ بپردازم و به این سوالات پر تکرار نیز پاسخ دهم.

کدام گوشی های سامسونگ ضد آب هستند؟


 

قبل از هرچیزی قصد دارم تا شما را با IP آشنا کنم. در واقع IP یک مقیاس جهانیست که با درجات مختلف برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تلقی می شود.اگر دستگاه شما از IP68 برخوردار است این به این معناست که گوشی شما می تواند در برابر نفوذ مقدار مشخصی از گرد و غبار و مایعات مقاومت کند .

نکته ای که باید به شما بگویم این است که بسیاری از گوشی های سامسونگ از ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب برخوردارند اما مدت زمان مقاومت آن ها با یکدیگر متقاوت است برای مثال s5 سامسونگ مدت بسیار کوتاهی در برابر نفوذ آب مقاوم است در صورتیکه s8 می تواند در مدت زمان 30 دقیقه مقاوم در برابر نفوذ اب می باشد.

گوشی های سری j و برخی از گوشی های سری A سامسونگ از ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب برخوردار نیستند در ادامه به معرفی گوشی های مقاوم می پردازیم.

گوشی های ضد آب سری A و j سامسونگ

گوشی های سری j سامسونگ ضد آب نیستند.

برخی از گوشی های سری A سامسونگ قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب را دارد مانند گوشی های A3(2017)، A5(2017)، A7(2017)، A8. برای دانستن اینکه ایا گوشی شما مقاوم در برابر نفوذ آب است یا خیر حتما IP گوشی سامسونگ خود را چک کنید.

نمونه ای از گوشی های بالا می توانند به مدت 30 دقیقه تا عمق یک و نیم متری در برابر نفوذ آب مقاوم باشند.

گلکسی S21 سامسونگ


 

گوشی های پرچمدار گلکسی اس 21 در برابر نفوذ آب مقاوم هستند.در واقع خانواده ی گلکسی اس 21 همه ی ویژگی های تاثیرگذار یک گوشی خوب را در خود جای داده است.تراشه ی اسنپدراگون 888 ، رم بیش از 16 گیگابایت، باتری بزرگ و رفرش 120 هرتزی و ... در واقع تمامی این ویژگی ها در این گوشی ها وجود دارد تا از آن یک گوشی بی نقص بسازد.

گلکسی note 20 سامسونگ


 

اگر به دنبال یک گوشی با بهترین ویژگی ها هستید پیشنهاد ما گلکسی نوت 20 اولترا است.علاوه بر ویژگی ضد آب گلکسی نوت 20 اولترا مجهز به یک صفحه نمایش 120 هرتزی و 128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 108 مگاپیکسلی می باشد.

منبع:

نمایندگی سامسونگ/ allsamsung.ir