سامسونگ به عنوان یکی از پیشگامان جهان در استفاده از فناوری دیجیتال، در جهت توسعه رابطه ای قوی و پشتیبانی کامل از تامین کنندگان و مشتریان با استفاده از محصول خود، در توسعه محصول پیشرفت می کند.یخچال های سامسونگ با استفاده از فناوری دیجیتال و طراحی خلاقانه طراوت جدیدی را تجربه می کنند.در این مطلب به معرفی یکی از یخچال های پرطرفدار سامسونگ می پردازیم.

قیمت و مشخصات یخچال سامسونگ RL750

کاهش مصرف انرژی با یخچال rl750

یخچال فریزر سامسونگ RL750 می تواند با استفاده از کمپرسور اینورتر دیجیتال و چراغ ال ای دی، به حفظ انرژی، کاهش گازهای گلخانه ای و هزینه برق مصرفی کمک کند.

قفسه های متحرک یخچال rl750

با توجه به اینکه یخچال rl750 مجهز به چهار قفسه مجزا و متحرک است از این رو به شما کمک می کند تا مواد غذایی تان را همانطور که می خواهید در یخچال نگهداری کنید.

فضای بیشتر با یخچال سامسونگ rl750

قفسه تاشوی 3 گانه ای که در این یخچال به کار رفته است این امکان را به شما می دهد که مواد غذایی که حجم زیادی اشغال می کنند را در یخچال خود نگهداری کنید. قفسه را به سمت عقب برگردانید تا کیکک چند طبقه ی خود را در آن جای دهید.

کمپرسور قوی و قدرتمند rl750

rl750 مجهز به یک کمپرسور قوی است که معمولی نبوده و می تواند به حفظ دمای داخل یخچال فریزر Rl750 و کاهش هرگونه ساییدگی کمک زیادی می کند. این کمپرسور دارای ضمانت نامه ی سام سرویس به مدت 123 ماه می باشد.

روشنایی فوق العاده داخل یخچال سامسونگ RL750


چراغ ال ای دی تعبیه شده در 2 طرف فضای داخلی یخچال فریزر rl750 نوری بسیار روشن و طبیعی ارائه می دهد که موجب دسترسی اسان حتی در شب می شود.چراغ به کار رفته در این یخچال گرمای بسیار کمی از خود ساطع می کند در نتیجه دمای یخچال همیشه خنک می ماند.

سیستم خنک کننده ی منحصر به فرد یخچال فریزر RL750

جهت بهینه سازی عملکرد سیستم خنک کننده، سیستم سنسور هوشمند یخچال فریزر rl750 از 5 سنسور جهت کنترل دمای آشپزخونه، سطح رطوبت داخل فریزر و الگو استفاده ی بهینه تشکیل شده است.