تلویزیون bu8000 سامسونگ از جدیدترین و اقتصادی ترین تلویزیون های 2022 می باشد که به امکانات بسیار هوشمندی نیز مجهز شده است. در ادامه به بررسی مشخصات تلویزیون   bu8000سامسونگ می پردازیم تا شما را با این تلویزیون عالی سامسونگ آشنا سازیم.

چرا باید تلویزیون bu8000 سامسونگ بخریم؟

تلویزیون بی یو 8000 به چهار ویژگی عالی مجهز شده که این ویژگی ها به شرح زیر می باشند:

1. اسمارت هاب: این ویژگی باعث شده تا بتوانید به محتواهای مختلف به صورت همزمان دسترسی داشته باشید. بنابراین نیازی نیست زمان خود را صرف جستجوی محتوا کنید و در عوض، محتوای مورد نظرتان را استریم کنید و از تماشای برنامه مورد علاقه تان لذت ببرید.

2. پردازنده کریستال Processor 4K : سایه روشن رنگ ها در کیفیت تصویر4K با کمک این پردازنده، جلوه واقعی پیدا کرده اند.

3. ویژگی: AirSlim طراحی فوق باریک تلویزیون سامسونگ، به خوبی با فضا و دکور موجود تلفیق شده و محیطی شیک و زیبا را خلق می کند.

4. ویژگی داینامیک کریستال کالر: نمایش دقیق رنگ ها با تکنولوژی Dynamic Crystal Color در تلویزیون هوشمند سامسونگ به وضوح قابل مشاهده است.

کیفیت صفحه نمایش تلویزیون bu8000 سامسونگ

 تلویزیون جدید BU8000 سامسونگ، امکان مشاهده سطح متفاوتی از UHD را فراهم کرده است بنابراین شما را غرق در تماشای میلیون ها رنگ می کند. رفرش ریت 60 هرتزی و تکنولوژیAuto Motion Plus به همراه Motion Rate 120 موجب شده تا صفحه نمایش تلویزیونBU8000 صحنه های سریع را واضح نشان داده و مانع از تاری تصویر شود. تکنولوژی های Contrast Enhancer و Mega Contrast نیز ضمن ارتقای کنتراست تصاویر؛ کیفیت استثنایی به آنها بخشیده اند این تلویزیون به تکنولوژی HDR است و از فرمت های HLG و HDR10+ پشتیبانی می کند. Film Mode یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون bu8000 می باشد که با فعال کردن آن تعداد فریم های فیلم افزایش پیدا کرده و صحنه های سریع نیز روان تر نمایش داده می شوند.

سیستم صوتی تلویزیون bu8000 سامسونگ

تلویزیون bu8000 مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی 20 وات است. سامسونگ از تکنولوژی Object Tracking Sound Lite در تلویزیون بی یو 8000 استفاده کرده که این تکنولوژی باعث پخش صداها به صورت واقع گرایانه تر می شود. تکنولوژی Adaptive Sound نیز صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند. یکی از جدیدترین تکنولوژی های صوتی که در این تلویزیون سامسونگ به کار رفته، Dolby MS12 2ch نام دارد که قابلیت صوتی تلویزیون 4K سامسونگ را به مقدار قابل توجهی ارتقا داده و ترکیبی از تکنولوژی های مختلف Dolby Audio، Dolby Digital، دالبی دیجیتال پلاس و دالبی AC4 است.

تلویزیون bu8000 چند پورت دارد؟

 این تلویزیون دارای 3 پورت ورودی HDMI با استاندارد HDMI2.0 و 2 پورت ورودی USB با استاندارد USB 2.0، پورت اترنت یا LAN ، خروجی صدای دیجیتال اپتیکال، خروجی هدفون، ورودی آنتن RF ، کانال برگشت صدای HDMI-ARC و eARC می باشد.

آیا تلویزیون سامسونگ bu8000 برای ps5 مناسب است؟

این تلویزیون از قابلیت Motion Xcelerator برخوردار است که به صورت خودکار، فریم های محتوای در حال پخش را ارزیابی کرده و ارتقا می دهد. این ویژگی به شدت برای گیمرها و طرفداران گیم مناسب است زیرا حتی سریع ترین صحنه ها را نیز با بالاترین کیفیت ممکن به نمایش می گذارد. همچنین این تلویزیون دارای قابلیت HGiG می باشد و قسمت های روشن و تاریک بازی های HDR را با جزئیات بیشتری نمایش می دهد. با توجه به توضیحات داده شده ، تلویزیون سامسونگ BU8000 گزینه مناسبی برای بازی با کنسول های نسل هشتم است اما برای بازی با کنسول های نسل نهم مانند PS5 چندان مناسب نیست.

قیمت تلویزیون سامسونگ bu8000

جهت خرید تلویزیون های سامسونگ به صورت نقدی و اقساطی یا اطلاع از قیمت روز تلویزیون های سامسونگ می توانید از طریق سایت رسمی نمایندگی سامسونگ یا تماس با فروشگاه های نمایندگی سامسونگ اقدام نمایید.